Specialita dnešního dne



I a II

I        -Podej mi prosím tu izolepu.
II       -Ještě jsi neřekl, kde ji máš.
I        -Tam, kde izolepa obvykle bývá.
II       -A to je?
I        -Pod postelí přece.
II       -Nechápu proč-
I        -Nikdy nevíš, kdy se ti bude hodit.
II       -No… Dobře. Jdu ji hledat.
I        -Ne hledat, pouze najít. Je hned na kraji.
II       -Přilepená k rámu?
I        -Ano, to je ona.
II       -Ale drží tam pevně.
I        -Musí. Jako „izo“ by na trhu nevydržela dlouho.
II       -Cože?
I        -Budu potřebovat šroubovák.
II       -Jaký?
I        -První, co ti přijde pod ruku.
II       -Tak si ho podej.
I        -Mohl bych, kdyby nebyla moje přítomnost vyžadována tady.
II       -Ach jo. Kde je?
I        -Všechny se nachází v bedně s nářadím.
II       -A bedna s nářadím?
I        -Tam, co obvykle.
II       -Tam není.
I        -Tak bude asi jinde.
II       -Jo? A kde?
I        -Nevím. Ale můžu ji zkusit zavolat. Bedno? Bedno? Bednoooooooo?
II       -Nech toho, podívám se po ní.
I        -Myslím, že má červené víko.
II       -Já vím. Kupovali jsme ji spolu.
I        -Ano. Krásné vzpomínky. Pak nám ujel autobus, ne?
II       -Jo.
I        -A my jsme šli domů pěšky. Začalo pršet a ty ses chtěla vrátit, ale já jsem odmítl, protože by to bylo nečestné.
II       -Měla jsem dva týdny rýmu a kašel.
I        -A přišla jsi o hlas.
II       -Ano. Bylo to hrozné.
I        -Jak říkám, krásné vzpomínky.
II       -Našla jsem bednu.
I        -Výborně.
II       -Tak pozor, ať po tobě nehodím kladivo.
I        -Počkej, podívám se, jestli… Ne, kladivo nepotřebujeme.
II       -Je docela těžké.
I        -Nemusíš mi hned vyhrožovat. Chtěl jsem nám ušetřit čas, a tak jsem se podíval na celý seznam.
II       -A co tam teda ještě je?
I        -Dvě stě pět gramů hřebíků.
II       -Jakých?
I        -Nepíšou.
II       -A nechceš si ten zbytek věcí najít sám? Když to vezmu za tebe?
I        -Rád bych, ale tady stojí, že… Ne, tady to není. Jo, tady. Neměl bych přestat míchat.
II       -Jinak se to co? Připálí?
I        -To není sranda. A ano, nechceme to připálit.
II       -Připomeň mi, proč to děláme.
I        -Protože máme hlad a tohle má být speciální recept na těstoviny.
II       -Kde jsou v tom těstoviny?
I        -No právě. Speciální.
II       -Ach jo.
I        -Kam jdeš?
II       -Přestalo mě to bavit. Jdu si koupit pizzu a vrátím se pro to kladivo.